Sunday 16 October 2011

.ready for newborn.


hari ini aku tenang dan lega sangat sebab dah berjaya mengemas umah jadi lebih selesa & berjaya menyediakan semua kelengkapan untuk ke hospital nanti.
toiiinggg!!!
tabik untuk diri sendiri!

tempat untuk berpantang dah ready.
beg baju untuk diri sendiri n baby pon dah letak kat 1 tempat. siap pakej baju salin n kain smbahyang untuk babahnya lagi!
haha.
tapi babah macam kecik ati coz dia rasa aku cam xcaya je kat dia..heheh..

bukan apa, aku kalau boleh nak semuanya dah sedia supaya takdelah menggelabah nanti.
lagipun taknaklah menyusahkan si dia ;)

sekarang ni pun kandungan aku dah 8bulan.
kalau tolak pi mai pimai hari berkerja, hari tak sihat, balik kg dsb,memang tinggal berapa hari lagi je nak sambut orang baru yang dalam perot ni.
kalau ikot due yg doc kasi, dalam 9 Disember 2011...

tapi aku ada gak dengar orang cakap kalau anak sulung ni, selalunya baby memang tak sabar nak keluar awal.
wo-haa!!
memang get ready ajela!


No comments:

Post a Comment