Friday 14 October 2011

.mr. Webbit for baby.


Ok, lagi cerita tentang kurier. Heh. Suka hati la nak letak cerita berapa kali pon kan? Blog aku. Muahhaha.

Dua hari lepas aku ada terima notis dari SKYNET sebab aku takde kat rumah masa dorang hantar barang. Hairan gak sebab rasanya aku dah stop sopin-sopin online minggu ni. Tengah-tengah bulan ni duit pon dah kering weyh. Bila laaa gaji nak masuk ni.. Huhuhu.

So, dengan excitednya aku kol branch SKYNET Ipoh untuk rearrange jadual penghantaran baru. Kali ni aku nak mintak dorang hantar terus ke opis sebab sah-sahlaa aku takde kat rumah kalau dorang hantar time hari berkerja! Apa pon tak boleh!!

Hari ni, bersamaan dengan 14 Oktober 2011, jeng jeng jeng.....





Hehe.. Dari Kelab Mama Dumex rupanya. Ok baby, diz is your 1st toy. Pink Webbit "Rabbit". Thanx Mama Dumex (walaupun mommi cadang nak kasi baby susu cap gantung je nanti..hehhee).



No comments:

Post a Comment